sâmbătă, 8 decembrie 2012

Mesaje si Urari de Craciun Pentru persoana iubita

 Mesaje si Urari de Craciun Pentru persoana iubita


- De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris Mosului ca te vreau pe tine de Craciun.

- Sa ne pierdem printre globuri si beteala, sa alergam prin ninsoare ca niste copii, sa ne ingropam in cadouri si sa ne iubim ca doi nebuni … de Sarbatori!

 - Mos Craciun mi-a promis ca-mi va aduce anul acesta ceva frumos si nostim daca voi fi cuminte. Am fost cel mai cuminte baiat din lume si acum te voi avea in sfarsit!

- Abia astept anul ce incepe pentru a-l putea petrece alaturi de tine.
Iti urez cele mai fericite sarbatori!

- De fapt tu aduci magie in fiecare clipa vietii mele.
Nu sper, pentru ca stiu ca anul 2012 va fi unul plin de intelegere, dragoste si bucurie intre noi.

- Sunt nerabdator sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecat sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului.

- In perioada asta a anului vreau sa-ti spun ca singura magie pe care o simt nu e cea a Craciunului, ci magia ta… Te iubesc si vreu sa-mi petrec toate zilele de Craciun cu tine!

- Ori de cate ori petrec timp departe de tine, imi pare ca e timp irosit. Tu dai inteles zilelor vietii mele. N-as putea sa-mi petrec sarbatorile de iarna nicaieri altundeva decat langa tine. Noi doi, multa zapada, ascultand colinde… Nu e nimic mai imbietor.

- Sa-ti fie viata sub semnul protector al ingerului pe care ti-l trimit prin intermediul acestui mesaj si sa te ajute in cele mai grele momente. La multi ani si multe realizari!

- Fie ca steaua Craciunului sa-ti lumineze viata, sa-ti aduca sanatate, fericire si numai bucurii.

- Iti doresc sa ai parte de un Mos cat mai darnic si sa gasesti sub brad cel mai frumos cadou! O seara minunata cu colinde si clopotei!…


- Craciun fericit, mult noroc mai departe si un an mai bun, mai bogat si mai frumos decat toti care au fost.

- Printre fulgi iti trimit un zambet curat, cauta-l, vine din cer spre tine in noaptea de Craciun!

- Sa ninga in noaptea de Craciun cu vise implinite! Invata sa visezi, paseste dincolo de real, Craciunul face minuni!

- Iti aduc in dar o impletire de ganduri curate, deschide-ti inima si paseste cu sfintenie in acest cerc, care ne uneste prin aceleasi trairi. Simte Craciunul!

- Ne despart multi km, dar eu iti sunt aproape si iti doresc un Craciun minunat, bogat in emotii, dragoste si fericire.

- De Craciun esti invitatul meu: ne batem cu bulgari, facem un om de zapada ca sa iti treaca supararea... o sa pierzi cu siguranta ;)). Ne punem dorinte in timp ce ne uitam spre cer si fulgi de nea ni se topesc usor pe fata.

 - Ma bucur ca esti langa mine si sper sa petrecem impreuna un Craciun de neuitat cu multa zapada, colinde si bucurii! Esti cel mai frumos cadou de Craciun pe care l-am primit vreodata si iti multumesc ca existi!

- Daca iti spun ca te iubesc, nu ar fi indeajuns daca nu ti-as spune ca te iubesc pentru totdeauna! Te iubesc si azi, de Craciun, si de Anul Nou… si simt ca te voi iubi in fiecare zi de acum incolo…

- As vrea ca acest Craciun si luminitele din brad sa-ti aminteasca de ochii mei si poate te vei grabi sa vii la mine cat mai curand. Miss U atat de mult si nu vreau sa petrec niciun Craciun fara tine, suflete pereche!!!

- Astazi este Craciunul, o zi plina de bucurie… dar nu si in sufletul meu… caci tu nu esti langa mine!

- Tu completezi bucuria sarbatorii de Craciun, de fapt bucuria tuturor sarbatorilor din an… tu aduci magie in fiecare clipa a vietii mele.

- Imi doresc de aceste Sarbatori sa fiu cu tine, sa impletim cununi de brad si flori, sa alergam de mana prin zapada si ninsori, sa ne iubim ca nimeni altii… te astept suflete pereche!

- Imi lipsesti la fiecare bataie a inimii, la fiecare clipire, in fiecare secunda si in fiecare moment al zilei. Daca in acest Craciun nu voi fi langa tine, cu siguranta vei auzi chemarea batailor inimii mele… vor fi in fiecare clinchet de clopotel pe care il vei auzi in aceste Sarbatori.

- Imi spuneai ca sunt ca o stea de Craciun pentru tine si pentru asta ma pot considera cea mai norocoasa, caci am primit cea mai frumoasa dedicatie de dragoste!

- In noaptea Sfanta de Craciun lasa deoparte grijile si supararile. Deschide-ti inima si vei simti dragostea mea care se revarsa peste intreaga lume in aceasta noapte!

- In perioada asta a anului vreau sa-ti spun ca singura magie pe care o simt nu e cea a Craciunului, ci magia ta… Te iubesc si vreau sa-mi petrec toate zilele de Craciun si cele care vor urma dupa acesta, numai si numai cu tine!

- Nu pentru ca iubesc sunt fericit, ci faptul ca te iubesc pe tine ma face fericit! Craciunul este ziua cea mai potrivita sa-ti declar iubirea mea…

- Ori de cate ori sunt departe de tine, imi pare ca acel timp este unul irosit. Tu dai inteles vietii mele. N-as putea sa-mi petrec sarbatorile de iarna nicaieri altundeva decat langa tine! Noi doi, multa zapada, ascultand colinde… Nu e nimic mai incantator decat sa fii langa sufletul tau pereche.

- Orice Craciun petrecut fara tine este ca un Craciun lipsit de magie. Reda magia Craciunului in viata mea si vino mai repede la mine! Nu-ti lasa sufletul pereche sa astepte!

- Precum Mos Craciun aduce magia in casele noastre, asa si tu aduci magie in fiecare clipa a vietii mele! Te iubesc suflete pereche!

- Sa ne pierdem printre globuri si beteala, sa alergam prin ninsoare ca niste copii, sa ne ingropam in cadouri si sa ne iubim ca doi nebuni… Aceasta este dorinta mea pentru aceste Sarbatori!

- Simt ceva in inima mea, este ca o mica flacara. De fiecare data cand te vad, aceasta flacara se aprinde. Aceasta flacara arde pentru tine, pentru ca te iubesc! Deabia astept sa ard iar in flacari, azi, de Craciun!

- Singura magie pe care o simt pe langa cea a Craciunului este magia ta… Te iubesc si as vrea sa-mi petrec de acum incolo toate zilele de Craciun alaturi de tine!

- Sunt nerabdator sa petrec inca o data sarbatorile de iarna cu tine. Ma simt ca intr-o poveste, sunt fermecat sa am in preajma mea o fiinta atat de magica intr-o perioada magica a anului. Sa fii tu oare sufletul meu pereche?

- Ma simt ca intr-o poveste si asta pentru ca voi petrece Sarbatori magice, langa o persoana la fel de magica… Tu esti magia vietii mele! Tu esti sufletul meu pereche!

- Ma simt ca un om de zapada ce se topeste de dorul tau. Grabeste-te sa ma salvezi!

- Mi-ai vazut zambetul pe undeva? Cred ca este ascuns pe undeva in sacul lui Mos Craciun. Crezi ca poti sa-l rogi pe Mos Craciun sa ti-l dea sa mi-l aduci?

- N-as putea sa-mi petrec sarbatorile de iarna nicaieri decat langa tine. Noi doi, ascultand colinde imbratisati… aceasta este darul pe care mi-l doresc cel mai mult pe lume!

Recomandari :

Statusuri, sms-uri, mesaje, urari de Craciun